Jag måste få berätta

Torsdag 25/9-08
Allt bra med er? Här är det bara bra, förutom att det känns som att jag kommer att bli förkyld snart.. Rebecka är ju litte halv krasslig och vi umgås 24/7 så det här bådar inte gott:S

Måste bara få berätta om igår kväll. Jag skulle till Rebecka och jag hämtade cykeln i friggeboden(stavas det så?). Jag trodde att jag nynnade litte för mig själv, men näe..då stod min granne på andra sidan vägen och lyssnade när jag sjöng där för mig själv, och det kan inte va varit lite heller. Men, han applåderade iaf...nä jag måste nog tänka mig för när jag sjunger nästa ggn för mig själv..

Vi bakade också igår, Dumlekakor, mm gottt...men jag fick inte smaka. För vi for direkt ut och va med jonte, victor, linnea och elin=)

Ikväll blir det kanske att vara med Malin, får se hur det blir, hoppas=)

Nu måste jag träna på tyskaläxan

küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback