Jävlart slutkörd!

Har inte hunnit skriva så mycket under dagen, så jag sammanfattar den kort(om det nu går vill säga)(A).

Va med felicia och gick ut med hunden, vi for kanske vid tjugo över två, svängde förbi ibbe och hämtade fells jacka. Fortsatte sedan tillbaka hem till felicia igen. Kom hem kvart i fyra. Den hunden är inte snabb, när den nu inte vill vill säga. Söt..men..erm..litte för nyfiken, kan man säga så?(A) Jag for hem och åt, sen for jag och fells ut och gick igen, i en timma tror jag det blev ungefär. Känner mig riktigt duktig idag faktiskt, så nu är jag helt slutkörd. Ska bli skönt att få lägga sig och sova. Imorgon sticker vi till stan så jag måste vara pigg och glad då!=)

Har tänkt köpa en jacka som jag kollade på i lördags, samt en typ av basker och halsduk :)

Sovgott alla söta läsare!

küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback