Kanotsafari

Kom just in, har varit med rebecka, jonte och fells. Gjorde inte särskillt mycket, först for jag och rebs ner till konsum och skulle köpa godis till imorgon...tyvärr har jag typ ätit upp allt..eller mer än hälften iaf höhö :} Ringde sen till jonte, så han kom förbi och snackade. Grottan blev sista anhalten där vi skulle hämta upp fells. När vi skulle hem va henns cykel borta?! :O den otroligt fina cykeln, snyft..:'(

Imorgon skriver jag kanske inget, ska på kanotsafari med prick halva klassen. Ska nog bli kul, MEN JÄVLIGT KALLT!!! Burrr...jag och rebecka ska sova i samma tält, höhö...erm..får se om vi är vakna hela natten.

Nu ska jag ta mig ngt i magen och lägga mig sen och läsa nya nummret av FRIDA.

küsse

Kommentarer
Postat av: Linnea

Eroutisk kanotsafari med anders xD

2008-09-30 @ 11:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback