Kvällen med..

..rebecka och jonte blev ju riktigt lyckat tycker jag!=D
Vi började med att fara till Ske-hamn för att köpa litte godis, hehe man måste ju träna bort allt fett ju! :O
Stannade sen i yttre och hälsade på bilar och mopedister, mycket trevligt. For sen tvärt in på grottan och hälsade på felle fortsatte sen till skolan och satte oss där. Vid halv 11 for vi och väntade på felle. Då dök Pontus och Adam upp. Vi stannade och snackade och skrattade haha lustiga killar dedär :) Sen for jag hem för imorgon blir det kanske att klippa sig ;D så jag måste upp tidigt! :O Man vet ju aldrig va jonte kan göra med rebecka och felle. Får bara hoppas på det bästa! :)

sovgott puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det lät ju nice ;D

2008-09-12 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback