Syster

Lördag 27/9-08
Har alla haft en bra dag? Hann inte skriva ngt imorse ELLER igår så jag berättar väl om min dag idag och igår.

Igår:
Va med Linnea en stund, skulle ha varit med Malin..men det blev inte=( Så jag lärde linnea att spela gitarr, haha jag känner mig stolt. Nämen jag har spelat förut och nu har linnea börjat så jag lär henne=)

Idag:
Vaknade 8.50 av att jag hade jätteont i halsen. Toppen, Great...hmm..bajs! Jag klev upp och åt litte frukost, min hals blev bättre..sååå jag for till Jossan(syster). Vi hade det jättetrevligt! Vi gick först på stan(blev inget idag, blir isf på måndag med fells), sen fikade vi på wayne's. Pratade om allt mellan himmel och jord. Det måste vi bara göra om säger jag!

Ikväll blir det att vara med Felicia, får se vad vi hittar på.

küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter ju inte så bra att du håller på bli sjuk..

2008-09-27 @ 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback