Ursäkt!

Torsdag 18/9-08
Jag börjar det här inlägget med att be om ursäkt. Ni som fortfarande läser(kan inte vara många numera) min blogg tackar jag för. Min aktivitet på bloggen har inte varit den bästa. Men jagska åter ta mig i nackkragen och börja skriva mer. Kommer nog bli så att jag skriver mer på helgerna eftersom vi inte har lika mykcte läxor och sådant då.

Dagen har inte sett nå vidare olik dom andra dagarna. Den tråkigaste lektionen idag, meen vi överlevde idag med! Fick ett samtal idag igen. Ska spela sista utv.lags matchen på lördag. Superkul! Jag känner mig verkligen peppad nu i jämförelse med förra gången då jag hade två timmar före matchens samling att peppa. Hade sen ikväll SISTAFOTBOLLSTRÄNINGEN!! Ursch fy och blä, jag kommer sakna det som faaan! Jag hoppas att det blir samma lag som det här året. Annars vet jag inte vad jag gör...nämen skärp dig nu. Det händer ju inte nu for guds sake(eller hur det nu stavas) :]

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback