April

Onsdag den 1/4-09

Idag är det första april, är det någon som har blivit lurad? ;) Inte jag iallafall. Kommer ihåg då man var liten och skämtade om precis allt, haha vilka tider. Sedan våran förra klass i 6-8:an, haha ja den var inte riktigt som alla andra. Vi limmade fast kritor på golvet, ställde om klockan. Limmade fast lådor och ja gud vet vad, hahaha. Kul var det iallafall, omtyckt av lärarna, skulle inte tro det..

Idag tog dessutom min klasskompis med sig sitt barn. Ja ni läste rätt, han har blivit pappa. Visst han är väldigt ung men man ska inte klandra han för det. Så han kom idag med sin en månad gamla bebis. Ursch vad söt hon var. Lovisa heter hon. Visserligen sov hon, men oj vad jag skulle ha velat sno hon och springa iväg med hon. Haha ja så söt var hon faktiskt. Sedan att hon hade en slags björnoverall gjorde inte saken bättre. Åhh vad jag blev sugen på att ha ett barn. Även fast jag är väldigt ung och jag vet nackdelarna med det så, haha ja, visst blir man det ibland då man ser barnvagnar med små gulliga bebisar? Ska nog sluta skriva om det här, listan kan bli oändligt lång (A)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback