Bärbara datorn

Gahh jag blir förbannad. Den bärbara datorn är trasig, eller pappa har lämnat in den på lagning för att något var gaaaalet med den. Så nu får man lov att sitta vid den stationära istället. Visst vi har dator iallafall, men alla bilder, alla programm, allt är som bortblåst. Jättekul, jag som hade tänkt fixa en ny design till min blogg, men nej..då går inte det. Kan inte ladda ner det programmet till den här datorn för att den dampar helatiden. Ja ni fattar att jag är på dålig humör va? Sedan att jag är halvförkyld gör inte det hela bättre(kunde inte fara på kvällens träning p.g.a det).

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ush då va störande, var utan internet i 2 veckor då min gick sönder... fasen va de va hemskt. Stå ut!

2009-04-15 @ 16:43:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback