Bildredigering

Söndag den 5/4-09

Jag vill först bara klargöra för er läsare att bilderna jag tar inte redigeras i något redigeringsprogram. Det programmet jag laddade ner för någon vecka sedan var BARA för att fixa till min header. Det är inget program som kan ändra kontrasten, ljusskärpan osv. bara om man vill ha svartvit, sepia osv. Alla mina bilder är tagna av min Sanyo T800 kamera med 8.1 mpx, jag tycker att den tar bra bilder. Därför har jag valt att INTE redigera dom ett dugg.

Åter till dagens inlägg. Dagen har bestått utav sol, slapp och cola. Har legat ute i solen och solat mig åter igen med en mysig filt och ett glas cola. Tog då lite kort, som jag INTE har redigerat. Kommer direkt från kameraminnet. ;)



Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback