Bygdsiljum

Lördag den 4/4-09

Ursäkta för den dåliga uppdateringen, känner att jag har börjat bli less på att blogga. Snart kanske jag slutar(?) vem vet? Hur som helst var det som ni vet VÄLDIGT trevligt igår. Måste vi göra om!=D Inte nog med att det var skitskojj igår, det var det idag med! Var och åkte med Fellepelle i Bygdsiljum, råskojj var det :)


<3

Hahahaha felicia inser att man kan luta sig långt fram i slalompjäxor.

..och jag försöker att se pr0 ut. Ramlade faktiskt bara en gång under hela dagen :O!

Det var verkligen råskoj, måste vi göra om någon fler gång=D

Küsse

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHA, vad ful jag var på fläskbilden! (luta mig fram bilden) HAHAHAHAHA!

2009-04-05 @ 00:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback