Fullt upp

Måndag den 27/4-09

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Har haft lite fult upp både idag och igår. Så jag kan väl sammanfatta dagarna.

Igår: Solade som sagt, började sedan skriva lite på mitt svenskaförfattar arbete. Ska skriva om en författare och sedan en skriftlig samt muntlig bokrecension. När jag väl började med faktan om författaren kunde jag inte sluta så det hela ledde till att jag blev klar med faktan, vilket känns jätteskönt! :) Sedan kom victor, frans och Linnea ganska tätt inpå så vi var ute och stojjade omkring innan jag började frysa om fötterna. Gick då in och insåg att jag inte hade duschat, så jag hoppade in i duschen vid halv tio. Som tur var hade vi en liten sovmorgon så håret fick torka klart innan jag la mig :]

Idag: Blev då skola som vanligt, blev en ganska hyffsad dag. EFter det, direkt jag kommer hem, ser jag att vi har fått reklam!!! Har kollat efter en ny mobil eftersom min andra är pajj som ni vet...så då såg jag en Sony Ericsson W302, en utav dom nyaste mobilerna för bara 990:-...inte dåligt billigt! :O Så jag lyckas övertala mamma att få den i en VÄLDIGT förtidig födelsedagspresent. Så vi far dit, men vad har inte pappa gjort? Jo han har tagit min gamla NOKIA och lämnar in den på lagning.. Den kommer säkert överleva lagningen så jag får leva med den flera hundra år till...

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny:)

hej gumman:)

jättesöt blogg:*

2009-04-27 @ 23:34:34
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hejsan! =)

allt bra? :)

2009-04-28 @ 16:09:45
URL: http://beccasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback