Glass i Bergsbyn!

For till Linnea vid halv två för att sedan fara med moppen till bergsbyn. Rebecka kunde dock inte följa med för att hon var sjuk, krya på dig. Så det blev bara jag och Linnea. Vi tog då moppen, alltid lika roligt :)


Mummmsssss, lakrits!

Linnea gillar också lakrits, vilket är bra=)

Efter det for vi tillbaka hem till Linnea, satt ute och solade en liten stund innan vi gick in igen.

Nu sitter jag hemma och väntar på maaaat, grillat. Mummsfillibabba!=D
Kvällens sk. "outfit"


Synd att ni inte ser dom sk. "klösmärkerna" på bilden. Syns väldigt bra igenom, ser faktiskt ut som att jag har blivit attackerad av en björn :O

Küsse

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHA att dom är snygga =D

2009-04-25 @ 16:51:30
URL: http://reeebs.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha jag ser ut som ett stolpskott som vanligt XDDDD gott med glass :D

2009-04-25 @ 16:55:16
Postat av: rebecka

jaa, jag vill ha sommar nu!!

2009-04-26 @ 00:09:37
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback