Tidig match

Lördag den 18/4-09

Ursäkta för dålig uppdatering. Min mobil gick iallafall sönder igår, kul? Nej abolut inte, skärmen är helt veck så ja..jag har min gamla siemens c45:a...haha, jag hade den då jag gick i tvåan.. Hur som helst så ska jag eventuellt få en ny, på måndag ska jag och mamma fara och kolla om en.

Varför jag är uppe såhär tidigt? Jo vi har match om en och en halv timma och vi ska samlas om en halvtimma. Altlså, matchen startar klockan 9.00. peppad? Inte för tillfället men jag lär väl bli det snart hoppas jag.


Hade ingen match idag, puuuhhh..lite halv jobbigt att man steg upp för att sedan gå och lägga sig, men ja. Jag lyckades somna om till elva iallafall, så nu är jag glader igen. Ska strax ut och sola också, ska bli härligt.
Inte ett moln, så långt ögat kan nå lalalalala.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback