En hel gädda, inte en halv.

Så nu är man hemma och proppmätt med pizza i magen. Var en riktigt rolig dag som inte bara innehöll fiske. Haha jag fick då upp en gädda iaf, inte dååligt! Sedan trasslade adam och villes linor ihop med varandra. Så där satt vi i en timma och försökte att få ut det utan att behöva klippa av de, men så blev inte fallet och vi gav upp till slut. Så då var det bara att klippa av dom. Efter det fortsatte vi att fiska och Linn fick nästan upp en gädda, ska vi räkna det som två kanske? Aja, efter det trasslade då min och adams lina ihop med varandra, dock i en mindre knut som jag fick upp på bara tio min kanske? Haha ja dagen har då varit riktigt rolig och det borde vi verkligen göra om! :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback