Fina ord från fina läsare!

Måndag den 10/8-09

När jag nyss loggade in på bloggen så såg jag att jag hade fått en väldigt fin kommentar!

"Kul att se en ung tjejs blogg där det inte står om att supa skallen av sig eller annat idiotiskt. Ville bara säga det. Jag är bra mycket äldre än dig så skriver inte mer, för vill inte du ska tro jag är ute efter något. Det var allt jag ville säga"

Jag blev verkligen rörd utav dom orden. Det är verkligen kul att läsa sådana kommentarer! Jag skriver som sagt om vad som händer i mitt liv, som då inte går ut på att supa skallen utav sig :) Sedan har jag inte tänkt ha bloggen för en viss åldersgrupp utan för hela allmännheten. Det är dock synd att du inte kommer att vara inne här längre. Eftersom jag inte bryr mig om vilken ålder det är på dom som läser. Det är ju bara ännu roligare att det faktiskt är äldre som också kan finna något vettigt att läsa i bloggen!


Idag har jag iaf varit ute och cyklat med mamma och pappa. Var riktigt skönt och mysigt där vi satt och fika, typ som en picknick skulle man kunna säga :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, får se. Sköt om er!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback