ingen träning

haha blev ingen träning ikväll.. Kollade väg på lagets hemsida allt för sent för att inte hinna fara dit. Så jag, Elmira och Petra satt där och väntade, väntade och åter väntade innan vi insåg att träningen var inställd. Så jag stack hem, hämtade en boll och for tillbaka. Vi passade lite mellan varandra innan vi insåg att vi faktiskt hade hela 11-manna planen för oss själva! Så vi försökte få dit lite folk så vi kunde spela brännboll. Dock blev det bara jag, elmira, petra, simon, ville, wikke, fran och jonte tillslut. Så vi spelade lite fotboll istället. Gaalet var det, men kul :)

Nu ska jag lägga mig och läsa min älskade bok som snart är slut=(

Küsse

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: tack! :)

2009-08-23 @ 23:15:16
URL: http://nichtjugendfrei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback