Miniräknare

Så idag har vi fått våran första läxa.. Gissa i vilket ämne? Jo såklart i matte! Okej läxan var i sig inte svår och det skulle man kunna göra på skolan istället, men nu har jag gjort den iaf. Dock var det bara sju tal man skulle göra hemma med våra nya MINIRÄKNARE(som är enorma) så att man skulle lära sig hur de fungerar. Då tänker ni säkert "Hallå en miniräknare kan väl alla räkna med?!" Njaa.. Jag skulle inte vilja påstå det.



Här har vi den. Visst är den väl vacker? :) Blev dock lite ledsen då jag insåg att det inte fanns spelet "Snake" på den. Tydligen fanns det spelet på någon annan miniräknare, men icket denna. Ändå är det bara sex klasser i hela sverige som har en sådan(inkluderat oss då). Då tycker jag att det ska finnas minst ett spel i den iaf^^

idag spelade vi också brännboll på skolan. En kille i min klass satsade verkligen allt och sprang rakt på mig, haha måste ha sett riktigt sjukt ut! Stackare.. Gjorde dock illa mig i knäna..:S

Näe nu måste jag fixa till mig lite. Linn kommer snart sedan sticker vi ner till konsum.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju nån som hade installerat snake själv (a)

2009-08-24 @ 17:33:38
Postat av: Mia Reich

Du kan nog sätta in spel på den, det kan man på min. om du har sladdutag på räknaren. Får ni räknaren om ni går alla tre åren? det får vi:)

2009-08-24 @ 19:44:15
Postat av: Quik, alle, hjalmar u name it

alltså.. miniräknare ska man räkna med, inte spela med ;) snygg och avancerad though

2009-08-25 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback