the second day at schooooooooooooool

Onsdag den 19/8-09

Då har man överlevt ännu en dag i plugget. Haha bara jag som tycker att det låter..konstigt? Näe hur som helst så gick det bra idag på skolan med. Vi gjorde bl.a en tipsrunda runt på skolan, jag kan bara säga såhär: TUR ATT MAN HAR KARTA! Annars..skulle vi nog aldrig ha hittat. Fast det roliga är ändå att man alltid kommer till mitten av skolan, alltså uppehålls rumm(en). SÅ man kan alltså inte gå vilse, vilket är bra (Y). Vi har också spelat brännboll idag, inte lika kul dock, men jag överlevde det också.

Ikväll vet jag inte vad som händer, försöker att få kontakt med Linn, men hon har väl inte märkt mina x antal sms..

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHA! Ska kolla mobilen!:D

2009-08-19 @ 18:00:02
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback