today it may be sunday?

Söndag den 16/8-09

Hallå mina damer och herrar, pojkar och flickor. Allt bra med er? Själv är ´jag verkligen jätte trött! Jag måste nog lägga mgi tidigt ikväll även fast det är den sista dagen att vara uppe länge innan SKOLAN börjar om..*suck*. Har dock börjat ta det här ganska bra nu. Jag är inte den enda som inte känner någon i klassen, förhoppningsvis, så det ska nog gå bra!

Idag blir det nog bara att ta det lugnt och vila upp sig. Har dock träning ikväll, så jag får hoppas att det sluta regna innan den börjar :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Tack! Men inte lika snygg som din!:P<3

2009-08-16 @ 16:24:05
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback