almanacka

Juste!! Kom på att jag har tagit kort idag. Eller jag kom inte bokstavligen på det, men jag tyckte det var värt att skriva om. Lite iaf.

Först och främst tycker jag att det är sjuuukt tidigt att ta kort redan andra dagen. Tänk om någon skulle vilja byta helt plötsligt? Jag menar, då vi tog kortet hade vi knappt gått två dagar tillsammans. Endel kanske inte ens är säkra på att de vill gå natur linjen? Jaja, jag ska inte haka upp mig på det. Skolorna får väl göra som de vill, I guess.

Vad var det mer jag skulle skriva.. Det var något, men nu har jag glömmt bort det. Tror jag har börjat bli senil..



Här får ni en bild på min nya almanacka^  Ganska kul att "0910", som det står på den, är samma riktnummer som vi har i skellefteå.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback