Vårat resultat dåva?

Okej ska jag sammafatta cupen då?

Blev iaf att vi samlades på foketshus parkeringen 8.00 för avfärd mot Umeå cupen. Vi packade in oss i bilarna och for iväg. När vi kom fram var det dags för match. Vi bytte om och första matchen blev mot Umeådalen. Vi spelade verkligen RKITIG fotboll och vann med 2-1. Hade dock några riktiga känningar efter min skadade rygg från onsdagens match, men jag fick lov att leva med det.

Vi bytte om och for till skolan vi skulle bo på. Packade upp och bäddade. Efter det for vi in till stan med en gratisbuss(som var gratis eftersom det var Umeåcupen så att lag skulle ta sig mellan skolorna där man spelade matcherna). Vi kollade runt ganska mycket och alla i princip hittade något förutom jag. Hade dock inte sådär jättemycket pengar med mig dit då.. Vi åt på frasses där och for sedan hem. Hade en jättetrevlig busschaufför som skjutsade oss till vilket ställe vi ville, ungefär. Vilket var jättetrevligt! Vi åt sedan middag och tog det lugnt på kvällen. Var tänkt att vi skulle bada, men då blev det inte.

Lördagen gick vi upp klockan 8, tror jag, för att äta frukost. Efter det lade sig några för att sova och endel gick omkring på området. Matchen började sedan 12.10, mot vilka kommer jag inte ihåg. Vi förlorade iaf med 2-0 och jag blev tacklad så jag gjorde illa ryggen igen. Tur att Julia L fanns där och masserade min muskel som hade blivit som en korv ungefär?:S Efter det blev det åter att ta det lugnt, samla sig och peppa inför nästa match som skulle avgöra om vi tog oss till A eller B-slutspelet. Matchen gick väldigt bra även fast det slutade lika med 1-1. Vi kom då vidare till A-finalen och var nog lyckligast i hela världen då, skulle man kunna säga. Efter matchen for vi och badade i någon sjö där vi också duschade, riktigt härligt var det faktiskt! Efter det försökte vi att ta oss hem med någon gratisbuss och till slut lyckades vi få tag i en. Vi åkte hem, käkade lite och lade oss sedan för att orka med morgondagens match som startade 8.00.

Alla var nog ganska pigga då vi klev upp på morgonen(även fast vi gick upp 05.38) och peppade för den delen. Vi packade åter in oss i bilar och for till matchen som skulle avgöra om vi skulle hem eller om vi skulle stanna. Den matchen blev minst sagt väldigt konstig och vi förlorade med 1-0, vilket kändes skit för mig och för alla andra i laget. Så då var det dagts att packa ihop sina saker och fara hem till regniga skell.

Det var verkligen en jätterolig upplevelse och jag verkligen älskar vårat lag. Vi är bäst!

Så nu sitter jag hemma, dödstrött och bloggar. Fattar egentligen inte hur jag orkar. Hoppas ni njuter nu va? Haha nämen ha en trevlig kväll!

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Tack!:)

2009-08-01 @ 19:42:04
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback