Är det så man kommer till den vuxna världen?



Imorgon är det redan onsdag. Vilket innebär att det bara är tre dagar kvar utav skolterminen, hela tre dagar! Jag kan verkligen inte fatta det. Jag har klarat av en hel termin utav Natur, en hel termin med plugg, plugg, plugg och ändå har jag uppnått resultat jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag måste få säga att jag är stolt, VÄLDIGT stolt över mig själv som har klarat av det. Nu återstår bara fem terminer, sedan är allt över och vuxenlivet börjar.

Med detta säger jag godnatt och sovgott!

Küsse

Kommentarer
Postat av: PussGurkan

Grattis till betyg och ja :D Den här terminen har gått jääte snabbt men det är nog bara för att jag börjat på högstadiet. eller vad tror du? <3

2009-12-15 @ 22:24:53
URL: http://dumlez.blogg.
Postat av: Micke

Ja alltså tvspel är väldig beroendeframkallande i allmänhet tycker jag. Iaf om det är bra spel.



Paranormal Activity hade vissa coola effekter men jag kan inte säga att den är nyskapande på något sätt.

Njae det är väl som det vanliga, men till o från är det helt nya saker.



Men jag pratar hellre om roligare saker, så vad tror du att du får till julklapp t.ex? Något speciellt du önskat dig extra mycket? (förutom något spel till 360n ;) )

2009-12-16 @ 00:37:09
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback