Är man gammal och grå måste man vara snäll också.

Onsdag den 9/12-09

Ojj, haha. Har haft blogg.se uppe i mer än en timma utan att skriva något inlägg. Jag började på tyskaläxan istället och nu när jag skulle leta åt en bild märkte jag att jag var inne på bloggen. Trodde redan att jag hade uppdaterat den.

Hade musikprov idag och det gick väl riktigt bra. Hörövningen var dock lite halvsvår, men jag kirrade det! Vad ska jag mer skriva? Har väl inte hänt så mycket mer som ni kan finna intressant. Uppdaterar nog senare ikväll, för just nu har jag verkligen inte tid.

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; hehe ja jag blir fan 15, YEE får äntligen cykla utan cykelhjälm<3<3<3 HAHAH:]

2009-12-09 @ 20:24:33
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback