Dagen före dopparedan!

Onsdag den 23/12-09



Ja nu är det inte många timmar kvar innan klockan slår tolv och datumet ändras från den 23 till den 24, julafton alltså! Ska jag försöka att vara exakt så är det 8 timmar och 35 minuter kvar. Det är inte långt kvar tills dess!

Idag har vi varit och hälsat på hos min älskade farmor. Jag blir alltid så glad då jag hälsar på henne. Så liten, gullig och söt. Det är hemskt att tänka på hur pass gammal hon faktiskt är. Man kan inte tro att hon är så gammal som hon faktiskt är då man träffar henne. Hon kanske inte har så många år kvar att leva, så man måste passa på att träffa henne så ofta man kan!

Idag får vi se vad som händer. Just nu är det världens julstädning hemma hos oss. Även fast vi inte ska fira jul här, eller inte jul då man "ska" det utan det blir att fira jul här på annandagen. Vi ska hur som helst upp till mormor och morfar, där mina kära kusiner också är. Det blir nog lika trevligt som alltid!

Vars ska ni fira jul och har ni några speciella traditioner?

Küsse

Kommentarer
Postat av: Micke

Hoppas du inte blev arg på mig för den skrämmande länken iaf.

Jag gottgör dig isf med den här http://www.exrx.net/Lists/Directory.html (det är INTE något skrämmande, det är animerade bilder på hur man utför övningar på rätt sätt då man ska styrketräna, flera grejer kan du göra hemma)



Hoppas något kan vara till hjälp.

Är såklart alltid bäst bli instruerad irl men det där ska iaf ge dig tips :)

Jag ska komma igång med min träning och äta rätt efter nyår, det är så mycket god mat osv man "utsätts" för innan dess (A)



Jo ja visst ja, God Jul på dig! :)

2009-12-23 @ 15:58:53
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback