Dancing when you'r cleaning.

Alltid då jag kommer hem brukar jag ta av mig mina jeans/chinos eller vad jag nu har för slags byxor för att sedan gå omkring i långkallingar. Eller egentligen har jag inte dessa "originalkallingar" utan leggings eftersom det är lättare att ha jeans på sig då. Det är verkligen ruskigt skönt att bara gå omkring i leggings, tjocktröja och tjocksockar. Jag rekommenderar att ni provar, ni som nu inte har provat.

Nu hade jag tänkt städa mitt rum, som det var år sedan jag städade. Kläder ligger huller om buller, min älskade gran är dammig, ja nu behövs det en städnig. Så nu ska jag klicka igång Spotify för att sedan gå till städandet och dansa loss. Så som de gör i gamla go´a hollywoodfilmer.

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback