En fullspäckad dag.

Måndag den 21/12-09



Jag ursäktar den dåliga uppdateringen. Har haft fullt upp idag skulle man kunna säga.

Mamma väckte mig just före 9, men jag somnade om till tjugoöver så då hann jag inte med bussen som skulle gå 10.08. Var sedan tänkt att jag skulle ta den som gick efter, alltså 10.48, men jag åkte med mamma och pappa in. Vilket jag bara tyckte var bra! Det har varit världens snöstorm här idag! Från och till har det snöat, kopiöst mycket. Så vid den tiden vi for in kunde vi bara se två meter framför bilen. Kändes väl ganska tryggt va? Skämtade med pappa om att jag skulle börja övningsköra, men jag fick inte det. Undrar varför?

Träffade upp Elin på stan. Vi gick då och kollade om de sista julklapparna. Hon skulle kolla om en parfym till hennes pojkvän. Tänker spruta på en sk. "sticka", vem står bakom? Jo jag. Så jag fick väl det mesta utav parfymen på mig. Visserligen luktade det gott, men folk började nog undra varför jag luktade killparfym. Vi strosade sedan omkring där tills Elin skulle klippa sig. Vi skiljdes åt med bytta julklappar. Träffade Fredrik på stan så vi gick omkring och snackade ett tag. Man känner att det var ett tag sedan man snackade med pojken, vi gick som sagt i samma klass i mellanstadiet. Jakob kom in med bussen, som för övrigt var grymt försenad. Vi såg sedan på film hemma hos mig och hade riktigt trevligt.

Snön faller utanför fönstret, ganska regält! Stora lappvantar, som vi säger här i norrland. Det betyder alltså att snöflingorna är stora, precis som lappvantar brukar vara. Nu hade jag tänkt lägga mig i alla fall. Höll på att somna vid åtta så, heh..

Küsse


Kommentarer
Postat av: Micke

Hej där, jag cyklade till gymmet i snöstormen och man kunde inte se så vidare långt. Jag skottade här utanför både före jag for och när jag kom hem.



Föressten, om du känner dig modig kan du ju kolla på det här klippet som är skrämmande :) Men skyll inte på mig sen bara http://www.youtube.com/watch?v=LSMJuECuE2Y



Hittade det för en stund sen :)

Ska nog lägga mig nu, är trött. (kl är närmare 02)

2009-12-22 @ 01:57:59
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback