Ena stunden het, andra stunden..ohet?

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och skönt. Eller vänta, ta bort det där med skönt, för det har varit väldigt jobbigt! Ena stunden känns det som att -50 grader omringar mig och vill ta kål på mig. I nästa sekund kan jag svettas, som en gris(fast det beror nog på de x antal kläderna jag har på mig). Så trevligt har dte väl inte varit, sedan har jag(eller kan jag) just och pass svälja. Då vi ksulle fika ikväll fick jag ner 1/3 av en macka och en liten rulltårta. Känns inte bra detta, men jag får försöka att äta ändå. Känner ett väldigt stort sug på att öppna min Aladdin ask som jag fick av Linn! Jag tror jag gör det, hoho.

Sedan blir det att krypa ner i sängen för att sova. Jag hoppas att ni kan sova liiiiite bättre än vad jag förmodligen kommer att göra.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback