Ett inlägg med många olika ämnen.



Förbannat vad jag har träningsvärk i rumpan! Ja helt ärligt kan jag just och pass sitta ner utan att det gör ont, måste nästan halvligga. Vilket inte är jätteskönt, speciellt då man ska äta eller gå på toa för den delen.. Haha låter helt sjukt!

Imorgon lär uppdateringen bli kass. Direkt efter skolan(måste dock sluta en halvtimma före.) ska jag upp till musikskolan och öva inför konserten som är på tisdag. Så jag lär väl vara hemma vid sex någon gång. Då ska jag käka och sedan plugga fysik. Skulle eventuellt ut och gå med Rebecka på kvällen också, får dock se om jag hinner med det. Vi kanske hinner det någon annan dag?

Min mobil är förresten jättekonstig. Den blippar(så som det låter då man har en mobil för nära en radio då man får ett meddelande t.ex.) i kanske fem minuter, utan att ta emot någonting. Igår kväll fick jag inga sms (jag är inte direkt en mobilfjortis, men det var sms jag skulle ha fått svar på, som jag då väntade på) och sedan på morgonen kom alla meddelandena på samma gång. Helt konstigt! Har ni också problem med era mobiler, eller är det min mobil som är helt fucked up?

Küsse


Kommentarer
Postat av: jenny

sv:ah inte roligt"/<3

2009-12-07 @ 07:57:41
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Quik

min mobil mår finfint ^^ konstigt att din e knäpp

2009-12-07 @ 17:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback