Ett långt inlägg

Tisdag den 15/12-09

Dagarna fram till jul går snabbt och fort med stora kliv. Nu är det bara 9 dagar kvar tills julafton. Känner mig helt överlycklig att vi snart slutar skolan också!

Nationella idag gick riktigt bra! Var ruskigt nervös från början, men jag gjorde provet snabbt och enkelt. Var klar efter en timma ungefär. Kollade dock genom provet ett x antal gånger för att se om jag hade några eventuella slarvfel eller om jag hade hoppat över någon uppgift. För att sedan gå tillbaka och göra såklart. När provet var klart hade vi hål, så jag och Elin unnade oss lite mat på frasses, vilket inte satt helt fel i magen kan jag lova! Efter det långa hålet hade vi tyska och sedan svenska. Vi spelade då upp våra pjäser. Alla i klassen hade superbra pjäser och endel människor var otroligt roliga. Ramonas moves måste jag nästan nämna, vilken stjärna alltså!

Slutade svenskan tidigare så skoldagen var slut kvart över två. Jag och Elin gick då och köpte en present till min kära kusin som fyller år på lördag! Sedan träffade vi även på Magnus som vi stod och pratade med. Stackaren får stå och vänta på bussen som går vid halv fyra varje dag, då han slutar tidigt alltså.

Idag har det förresten SNÖAT, hela den långa(fast den kändes väldigt kort) dagen! På bussen log jag då jag satt på bussen och tittade ut. Jag log även under provet då jag väntade på att någon skulle gå. Sedan har jag väl i princip tittat ut genom fönstret så ofta jag har kunnat. Det är verkligen otroligt mysigt med snö. Jag blir verkligen överlycklig då det snöar! På bussen hem log jag till och med. ÄVEN då jag skottade då jag kom hem. Jag måste ha något slags beroende av snö, eller vad tror ni?

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback