ett rent helvete

Fredag den 11/12-09

Så är det helg igen. Känns helt underbart skönt! Dock blir det plugg i helgen igen som ni vet, tenta av matten, men det ska nog gå det med^^

Skolan idag har varit ett rent helvete. Fast så farligt var det nog inte, syftade mer på min fot som ömmade 24/7. Förutom att det gör ont då jag går så gör det ÄNNU mer ont då jag går i trappor. Nästan så att det gör ondast då jag sitter stilla. Då kommer smärtan smygandes och spränger i foten. Nicht so herrlisch..

Ikväll blir det att städa rummet och se på Idol. Nu måste man ju nästan kolla. Även fast jag nästan alltid har sett på det så känns finalen nästan viktigast, eller?

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback