Fotens alla hundra delar.



Pappa säger att jag eventuellt kan ha brytit ett ben i foten. Dock finns det ingenting att göra åt det eftersom det finns tiotal med ben i foten. Man kan inte gipsa foten för att det ska läka eftersom benen sitter ihop så mycket. Dock är det bara någonting vi spekulerar i, det behöver inte vara så. Foten har btw två feta blåmärken på sig(Y) Så jag får försöka att leva med detta nu. Blir nog ingen träning på lördag antar jag, vilket känns surt. Så jag ska väl försöka få mig ut och springa så fort som möjligt.

Kan dessutom inte fatta att det är exakt två veckor kvar tills det är jul! JULAFTON?! Gahh..jag som forfarande bara har köpt tre julklappar.. Detta känns inte bra! MÅSTE verkligen köpa dem nu!

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback