Granen är fortfarande naken.



Blev inte att vi klädde granen ikväll. For istället hem till min söta farmor och fikade. Alltid lika trevligt att vara där. Man minns då man var liten, ursch vilka underbara minnen! Sedan har farmor broderade tavlor jag har gjort hemma på väggarna. Man blir lika glad varje gång man ser att hon har de framme.

Pluggandet gick väl..sådär. Är som sagt svårt att plugga inför ett matteprov, man kan bara kolla genom saker som kan komma och se om man fattar det. Efter det spelade jag GH. It's like a drug to me. Haha, helt ärligt. Jag kan inte sluta spela det, helroligt är det ju!

Imorgon börjar skolan om, sista skolveckan. Har ganska blandade känslor om det faktiskt. Visserligen är det überskönt att ha lov, men man kommer att sakna vissa i klassen så grymt mycket. Eller hela klassen egentligen, men vi har ju två och ett halvt år tillsammans kvar. Så jag ska nog klara mig ;) Vilket som känns bra med att börja om imorgon är att jag har sovmorgon till 10.00! Morgondagen kan nog vara den sista sovmorgonen jag har. Nästa år byter vi, så då kommer jag förmodligen inte ha någon sovmorgon alls. Känns ganska pissigt, men jag ska nog överleva.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback