Halsens inlägg

Är det farligt om halsen sväller upp så mycket att det gör förjävligt ont då man rör på huvudet. Alltså åt sidorna samt upp och ned? Jag börjar fundera på det.. Kanske har jag fått halsfluss? Skulle inte vara särskillt trevligt. Har haft det ett x antal gånger förut, men det kändes inte särskillt passande nu, inte under jullovet.

Jag öppnade min aladdin ask nyss och aromerna från chokladen förgyller hela rummet med lukter från både ljusa och mörka praliner. Jag var ju tvungen att ta en bit, en höst nougat. Såklart skulle jag just och pass få ner den p.g.a min hals. Jag pressade ner den och tog sedan en apelsintryffel, men där gick gränsen. Nu kan jag inte äta någonting. Min hals är så gott som uppsvullen och det enda att göra är väl att lägga sig och försöka sova? Får hoppas att det går över tills imorgon då min släkt från pappas sida kommer över..

Inget intressant inlägg va? Enbart om min tråkiga och uppsvullna hals..

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; tack det hade jag<3

2009-12-26 @ 00:54:32
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback