Hehe whooppsss

Måndag den 7/12-09



Nu är jag hemma efter en väldigt hektisk dag. Skolan i sig gick riktigt bra. Var dock lite stressigt att hinna med allt. Gick som tur var med Filip till musikskolan idag, han är allt en trevlig prick :) Sedan på musikskolan skiljdes vi åt och efter ett tag kom Linn. Gud vad jag saknar den flickan! Hur som helst sjöng vi och det gick riktigt bra. For hem med bussen och skrattade med Linn. Jag var alldeles för hungrig för att orka vara seriös, speciellt då bussen var PROPPFULL. Så vi stod upp, eller i alla fall jag och var oseriösa. Heh..

Nu måste jag sluta skriva och vara social med min kära och älskade fysikbok! Prov imorgon och det kommer att gå åt h*elvete! Sedan har vi ett slags "prov" på massor utav tyskaglosor på trosdag. Känner verkligen inte peppen för det.. JUSTE, MUSIKPROVET OCKSÅ! Ajja, jag ska nog få det att funka!

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

17DAGAR ÄR JU FAN INGENTING. FATTAR DU snart sitter man där, vid julgranen och få pakeet, urs vad jag längtar:]<3

2009-12-07 @ 19:08:09
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback