Jag är nörd, jag vet!

Måste bara få skryta lite såhär på måndagskvällen. Hade handboll på gympan idag och vem gör ett mål? JO JAG! Sedan gjorde jag tre sk. assist. Kände mig lite småstolt faktiskt då mina skott verkligen är dåliga.

Kemilabben idag var också ruskigt kul! Man skulle alltså mäta en sk. molmassa. Går inte in någonting mer på det, experimentet var det intressanta. Man skulle då ta saltsyra, hälla i det i ett provrör som man sedan..ärsch jag lägger in en fin bild jag gjorde på paint istället!



Haha ja egentligen lär ni ju inte fatta någonting utav detta, men mycket bubbel blev det. Då man släppte ned magnesiumtråden i saltsyran vill säga. Jag är nörd, I know!

SÄNGEN!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Mia R

Madelene du ritar en bild på fritiden i paint från kemlektionen. Suck asså det hade jag aldrig gjort! :O tycker inte om kemi alls. men jag fattar bilden:D

2009-12-08 @ 11:50:47
Postat av: jenny

sv; ja jag vet.. fast jo tills man fyller år längtar man..<3

2009-12-08 @ 17:58:56
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback