Man ska älska de man har som närmast.



Jag verkligen älskar att ha en lillebror. Speciellt när det är en sådan pass stor åldersskillnad mellan oss, ganska precis 6 år. Man kan gå(observeta smyga) in till hans rum och sedan lyssna på honom då han leker med sina leksaker, nu legogubbar. Man kan även se honom ta på sig sin maffiga hockeyutrustning och se honom 10 cm länge och 2 år äldre(vad jag nu tycker). Man kan även hoppa på honom då man känner för det. Ja, hoppa på honom, nästan. Hålla fast och kittla honom tills han gråter. Det är då man också inser att inom tre år är han tonåring. Han är då inte den lilla pojken man kan klä ut och spela in videor med längre, då kanske han till och med är längre än mig?! Åren går så otroligt fort att man inte själv kan fatta det, i alla fall inte jag. Dock finns det vissa nackdelar med att ha småbröder..hehe.

Ja som ni ser så blev detta inlägg lite..känslomässigt? Hur som helst har jag busat med min älskade lillebror samt myst med familjen. Det var ett tag sedan måste jag erkänna, så det var riktigt skönt. Speciellt att gå omking i bara leggings och t-shirt, love it!

Nu hade jag täntk sitta uppe ett tag till innan jag beger mig till drömmarnas värld.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback