Man ska lita på vintern, den sviker aldrig.

Tisdag den 1/12-09

Julen är räddad! FINALY! Jag vaknade upp som vanligt på morgonen, var dock inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara. Somnade vid halv två, fråga mig inte varför.. I alla fall går jag ner, säger godmorgon till min lillebror och tittar sedan ut genom fönstret. DET ÄR SNÖ! Inte lite heller. Kan säga att jag var glad hela vägen till skolan, även fast bussen var SMOCKAD full.

Hade tänkt börja detta inlägg med att lägga in en nedräkning, men jag sitter vid pappas dator nu. Så ni får väl kika in senare ;) Är egentligen ingenting märkvärdigt. Bara någonting kul, som gör bloggen mer..färglad. Eller någonting åt det hållet.

Skolan idag gick annars hyffsat bra. Är bara halvsur på våran mattelärare som inte berättade att svenskan skulle vara inställd. Så där satt vi i tjugo minuter innan vi gick därifrån. Man kunde alltså ha varit hemma före två! Men icket, man måste ta den som går tjugo över istället. Aja, jag ska inte klaga. Bussar till Ursviken gå ju stup i kvarten så..

Nu ska jag göra biologiläxa och tyska.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Lisa Avasjö - Mitt liv skrivet i bokstäver och ord-

Sv: Jag mår rätt så bra men jag är ändå hemma från skolan i dag eftersom att jag spydde i går :( Kram!

2009-12-01 @ 15:57:56
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/
Postat av: jenny

sv; varför är det bara hyffsat..?<3

2009-12-01 @ 16:00:21
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback