Mjåå

Har träningsvärk nå nanting(som vi säger här i norrland, eller i alla fall jag). Ryggen smärtar, benen smärtar, vaderna smärtar, men jag ska inte klaga. Träningsvärk är NÄSTAN det bästa som finns! Dock är det ingenting man kan leva med, blir jobbigt i längden antar jag.

Kvällen har spenderats med Victor och Frans. Var ritktigt trevligt, som vanligt =) Gjorde inte alls särskilt mycket, men trevligt var det ändå.

Imorgon blir det in till stan och köpa julklappar. Ska då eventuellt träffa upp Elin och hennes kompis för att fika, vi får dock se hur det blir. Träning imorgon klockan fyra, så man måste hinna hem för att byta om också.

Nu hade jag tänkt lägga mig.



Tandborstad och klar. Nu väntar sängen!

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

sv, HAHAH alltså ja:]



sov gott vännen<3

2009-12-05 @ 01:10:19
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Louice

ska se film :)

själv?:D

2009-12-05 @ 03:55:05
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: Quik

picture of awesomeness där:P

längesen jag var med frans nu känns de som.. hmm =P

inga klappar till mig?! FY SKÄMMS MADELENE!!!

2009-12-05 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback