Narnia

Måndag den 28/12-09

Jag känner att antibiotikan börjar hjälpa. Halsen har blivit betydligt bättre och på bara snart två dagar. Nu känner jag knappt någonting då jag ska äta eller dricka. Gott på natten sover jag också. Nu hoppas jag bara att jag blir så pass frisk att jag kan vara med någon imorgon, i alla fall inne. Även fast jag mest utav allt vill vara ute, som ni vet.

Någon kommenterade att magsjuka inte sprids via luften. Vad jag har hört och läst så sprider den sig mest genom luften, precis som förkylningar gör. Därför blir det sådana stora fall utav den så kallade vinterkräksjukan på vintern. För att mycket folk trängs på stan och för att det är så pass kallt ute, men vad vet jag. Du har säkert rätt! :)

Just nu sitter jag i och tittar på filmen Narnia. Spelade in den i fredags då den gick på tv, men jag har inte haft orken för att se den tills nu. Så jag ska sluta skriva för att sedan följa med in i deras värld - Narnia!



Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback