Och vinnaren är..

Städningen blev klar vid halv åtta ikväll. Skönt att få det bortstökat! Sedan känner man sig alltid så duktig efteråt. Speciellt då jag städade hela övervåningen. Satte mig sedan framför tv:n och började kolla på Idol. Adam frågade om vi skulle hitta på något, så jag stack till honom och såg på Idol, spelade spel och såg på film. Riktigt trevligt var det=) Blev dock en ANING svartsjuk på honom. Han ska till Thailand på onsdag och stannar där tills efter nyår.. Så när han kommer hem är han brun som en pepparkaka och själv är man vit som ett lakan(Y). Sedan vill man ju alltid utomlands såklart=)

Vi såg ju som jag sa på Idol. Var riktigt spännande i slutet då vinnaren skulle utses. Hade nästan på känn att Erik skulle vinna. Han är verkligen otroligt duktig!



Blev ingen nedräknings bild idag. Kände att jag inte kunde lägga in den i samma inlägg som bilden ovan. Skulle bara bli jobbigt att läsa, men imorgon fortsätter nedräkningen ;)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback