Sista musiklektionen

Onsdag den 16/12-09

Julafton närmar sig verkligen med stormsteg. Snart vågar man inte vakna längre. Då kanske julen redan är förbi? Hemska tanke.

Så är andra delprovet gjort och det känns för jävligt skönt måste jag få säga! Visserligen var det lite knepigare, men jag tror att jag klarade det. Känner det på mig! Resten utav dagen rullade på och tillslut var den slut. Sista lektionen var musik, sista musiklektionen..suck. Känns helkonstigt att den kursen nu är slut. Ingen mer musik :( Fick dock berömm av min musiklärare då vi snackade om betyg. Fick bl.a beröm för min sång, gitarrspelande och basspelande. Så då fick jag mig ett happyface för dagen!

Har sedan varit på stan och köpt lite julklappar samt köpt lite julkläder. Jag har verkligen jättesvårt för att hitta några passande julkläder, men detta ska nog funka. Annars blir det att åter igen fara in till stan och återställa det.

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; det var så lite så:D<3

2009-12-16 @ 21:46:39
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback