Svengelska

Now I'm home with only one day left of school. That's great mate! Dagen har ändå gått ganska snabbt. Dock kände jag att vägen mot och från kaplan var inte någonting utav dagens höjdpunkter, men vi överlevde det med! Dock med frusna kinder, frusna ben och frysande fingrar. Dock frös jag själv bara om fingrarna och kinderna, men det kan ha berott på att jag hade dubbelt upp med långkasch(långkalsonger, heh). Eller egentligen hade jag bara två leggings på mig, men jag använder dem som långkallingar.

Ikväll får vi se vad som händer. Har ingenting speciellt planerat eftersom sången har tagit paus nu under julen, så vi får se. Kanske far ut och går en sväng ikväll. Skulle vara riktigt härligt, men vi får som sagt se.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback