Trist

Jag känner mig faktiskt nästan helt återställd nu! Lite småtrött är jag väl fortfarande och kroppen är lite seg, men annars känner jag att jag snart kommer att vara frisk som en nötkärna!

Ikväll har jag som vanligt bara tagit det lugnt och vilat. Imorgon ska jag eventuellt vara med Emelie, som det var flera år sedan jag var med, men det beror som sagt på hur jag mår. Om tillfrisknandet fortsätter i samma takt som nu så är jag så gott som frisk imorgon(eller egentligen är det ju redan tisdag, men..jag säger imorgon ändå.). Ska dock försöka att hålla mig inne så att förkylningen inte börjar om igen.

Nu hade jag tänkt lägga upp lite bra musik samt dagens roliga fakta. Känns som att min bligg har varit ganska trist på senaste tiden..

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback