Badminton

Måndag den 2/1-08
Hallå allt bra? Med mig är det fortfarande helt toppen! Jag kan inte fatta att jag verkligen mår så bra nu när jag har mått dåligt ett tag nu i vinter. Men ja, när man har nått botten så går det bara uppåt, eller hur?

Idag har vi en liiten sovmorgon, till kvart i 9, inte så länge men det är ganska skönt såhär efter helgen. Sedan har vi haft en ganska slapp dag, fyra lektioner med ganska långa raster emellan. Började med No och sedan 40 minuters rast tills matten började. Visserligen skulle man bara vilja proppa ihop alla lektioner så man får sluta tidigare, men ändå är det ganska skönt med långa raster med. Efter LUNCHEN hade vi gympa, badminton, yes..eller nått. Jag och Linn spelade först ensamma, haha jag fick kramp i magen av allt skratt. Sedan var med med i rundbadminton. Kom till final tre ggr, men lyckades aldrig vinna.. :( Aja, kul var det iallafall.  Efter det hade vi tjugo minuters SO, gick ganska bra ändå..var dock jättetrött, som jag är fortfarande. Så jag ska lägga mig och fortsätta läsa "Om jag kunde drömma". Guuud så bra den är!

Küsse

Kommentarer
Postat av: rebecka

gympan var faktiskt efter lunchen (A)

2009-02-02 @ 17:30:23
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback