Friluftsdag(-eftermiddag)

Onsdag den 25/2-09
Gud vilken härlig dag vi har haft idag. Började med tyska där vi fick plugga inför provet som är imorgon, efter det matte och sedan gympa. Jag, Cornelia, Julia, Sebbe, Adam, Wille och Linus(tror det var alla) åkte skridskor. Jag och Julia åkte dock bara och sköt på mål eftersom alla andra är så mycket bättre än vad vi är hehe, men det gick bra det med=) Efter det var det lunch och sedan frilufts eftermiddag. Då fick man välja själv vad man skulle hitta på ute under minst en timma. Jag gick hem och gjorde lunch och sedan gick jag ut på en timmas prommenad. Gud vad härligt det var, har nyss kommit hem så jag slänger bara ihop det här inlägget och sedan blir det engelska plugg!



Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback