Melodifestivalen

Gud så kul det var ikväll, en sådan upplevelse glömmer man inte. Började med att vi skulel samlas, ta kort och fixa kläder och så. Efter det delade vi upp oss tre och tre. Det blev jag, Julia L och Amanda B. Så vi började att stå vid ingången som blev JÄKULST kallt. Efter att vi stått där i lite mindre än en timma gick vi till foajén och sålde. Var hur kul som helst. Speciellt då folk köpte utav en förstås. Efter ett tag gick vi in i själva salongen där melodifestivalen skulle äga rum. Vi sålde hur mycket som helst så att det blev slut, blev ganska pinsammt så vi fick springa till någon annan och hämta saker därifrån..(A). EFter det började det hela och vi fick se, alltihop, och bidragen var verkligen jättebra jämfört med förra gången.. När den började lida mot sitt slut var det dags att hämta sina saker man sålde åter igen för att sälja en sista gång. Sålde inte mycket men lite blev det. Så nu när man är hemma är man hur trött som helst, ska försöka att lägga mig nu snart.

Lägger ut bilder imorgon.

Sovgott,
take care
und küsse!

Gaaaaaah snygging på avstånd som ändå stod en meter ifrån mig!!!


Du förändras, mer och mer..känner jag dig ens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback