När jag hör din röst

Söndag den 8/2-09
Snön bara fortsätter att falla, inte sådär vackert snöfall utan mer snöstorm. Har varit så sedan onsdagkväll och är än, kan inte säga att det har slutat för en sekund. Måste ha kommit mer än en meter snö, tur att det är snö och inte regn iallafall?!

Sitter just nu och kollar på böcker på CDON.COM, gaah jag vill bara köpa "När jag hör din röst" som är den andra boken i Twilight serien. Måste höra med mamma först om vi kan köpa den, där kostar den 99:- + 29:- Frakt kostnad. Det står att det kostar så oavsett hur mycket man beställer så jag funderar på att köpa den tredje boken. Vet inte eftersom den kostar en femtiolapp mer, den kanske blir billigare sen? Vi får se hur det blir.
Om Linnea läser det här så ska jag snacka med hon snarast om boken!!! Kanske ska fråga om man kan beställa bådatvå så blir det billigare(A)



Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback