Ny design

Sådärja, då har man gjort om bloggen lite. Blev dock inte så mycket, men jag blev nöjd, vad tycker ni?

Imorgon är det nationellaproven och jag börjar faktiskt bli lite nervös. Imorgon är det läsförståelse från halv nio till tio. Sen om det är på onsdag eller torsdag har vi uppsats som vi ska skriva på två timmar tror jag det var, det var iallafall två lektioner. Det är jag mest nervös inför. Vi gick genom hur man skulle göra på skolan och fick se gamla uppsattser som film hade gjort. Dom som var godkända tyckte jag lät riktigt bra medans MVG lät som att en vuxen författare hade skrivit :O Ja, vi får se hur det går.

Sovgott,
take care
und küsse!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

De blev super bra :)!<3

2009-02-02 @ 22:47:58
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Det blev bra! :)

Lycka till med nationella! ^^

2009-02-03 @ 21:25:58
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: mimmi

Jaså hur gick det da? G?? :D

2009-02-04 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback