Träning

Hallååååå ursäkta för min dåliga uppdatering men jag har varken orkat eller haft tid(..?). Fortsättnigen av min dag blev följande. Linn kom och vi satt på en film"The Holiday", haha så kul den är. Vi han dock inte se hela, får väl bli någon annan ggn. Vi gick tillbaka för att ha NO och sen hade vi tyska. Inte så speciellt intressant. När jag kom hem blev det att spela på gitarren och massa annat, innan fotbollsträningen började.

Fotbollen var faktiskt ganska kul. Började med att vi delade in oss i två lag och spelade fotboll, i snön. Haha jobbigt men roligt. Blev sedan typ "brottning". Jag och Julia brottades och jag medger att hon är starkare än mig... Efter det blev det lite lekar och massa annat. Jag älskar fotbollsträningar.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback