Barnvakt

Fredag den 16/1-08
Hallå, allt bra med er? Mitt humör nu är på topp och ja, jag kanske kan lova er några till inlägg efter det här om mitt humör fortsätter! Idag har det åter igen varit lika kallt, jag tog på mig varma kläder(förutom jackan som ja..inte är så jättevarm..) och stack till Felicia. Vi for nästan direkt till Rebecka som jag antog skulle till skolan. Men nej, där var det alldeles mörkt så vi gick vidare till skolan och höll på att frysa ihjäl om våra stackars hakor..

Lektionerna var väl desamma som alla andra har på sina skolor så det finns inget speciellt att berätta om..förutom engelskan. Som endel kanske har listat ut eller läst min blogg ett tag så har vi väldigt busiga pojkar i vråna klass. Dom kom på(om dom inte redan visste) att om man drar skorna efter golvet så blir man "elektrisk" och kan ge små stötar. Så dom gjorde det när våran lärare var borta. Helt enkelt gled omkring i klassrummet och "stötte" dom som försökte att jobba. Hahaha!

Ikväll ska jag vara barnvakt, tror Felicia kanske skulle komma över om jag inte har allt för mycket fel. Annars gör det inget, kan alltid sitta vid datorn och spela. Ska nog ta och göra det nu, sims 2 väntar(A)

för övrigt saknar jag julia..

Küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha killarna i eran klass låter ju typ som dom i min klass :P

Vi hade nästan -38 grader här i morse kallt!

2009-01-16 @ 18:33:41
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: julia

sötnos!

2009-01-16 @ 18:57:37
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback